کد خبر : 8727
تاریخ انتشار : شنبه 8 اردیبهشت 1397 - 17:13

۲ نماینده به تعداد نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس اضافه می‌شود

۲ نماینده به تعداد نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس اضافه می‌شود

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت شهرستان‌های اسکو و آذرشهر که تاکنون با حوزه انتخابیه تبریز بودند، از شهرستان تبریز جدا می‌شوند.

 

احمد علیرضابیگی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص افزایش تعداد نمایندگان، اظهارداشت:کارگروه متولی بررسی این طرح مسئله توزیع تعداد نمایندگان را به پایان رسانده و پس از بررسی در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور به صحن مجلس شورای اسلامی می‌آید.

عضوکمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این طرح ۴۰ نماینده به تعداد فعلی نمایندگان اضافه خواهد شد، بیان کرد: ۲ نماینده به تعداد فعلی نمایندگان استان آذربایجان شرقی اضافه می‌شود.

وی افزود: عجب شیر و مراغه اکنون یک نماینده دارند که در جریان اصلاحات انجام شده، یک نمیانده به این حوزه انتخابیه اضافه می‌شود.

علیرضابیگی ادامه داد: شهرستان‌های اسکو و آذرشهر که تاکنون با تبریز بودند، از شهرستان تبریز جدا می‌شوند و از این پس به عنوان یک حوزه مستقل، یک نماینده در مجلس شورای اسلامی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه حوزه هریس از اهر جدا شده و به تبریز اضافه می‌شود، افزود: تبریز همچنان ۶ نماینده در مجلس خواهد داشت.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت:شهرستان اهر نیز با شهرستان هوراند یک نماینده در مجلس خواهند داشت.

برچسب ها : ، ، ، ،


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.