کد خبر : 12426
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 تیر 1397 - 3:17

مسابقات والیبال نوجوانان آسیا – تبریز کره جنوبی، چین را هم از پیش رو برداشت

مسابقات والیبال نوجوانان آسیا – تبریز کره جنوبی، چین را هم از پیش رو برداشت

تیم والیبال نوجوانان کره جنوبی در دومین دیدارش در مسابقات قهرمانی آسیا، چین را هم از پیش‌رو برداشت.

 

تیم والیبال نوجوانان کره جنوبی در دومین دیدارش در مسابقات قهرمانی آسیا، چین را هم از پیش‌رو برداشت.

تیم‌های چین و کره‌جنوبی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (یکشنبه) در گروه A مسابقات والیبال نوجوانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند که در این دیدار در پایان به پیروزی سه بر صفر کره‌جنوبی انجامید.

کره جنوبی در ست‌های اول، دوم و سوم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۷ چین را شکست داد و دومین پیروزی خود را در مسابقات والیبال نوجوانان آسیا کسب کرد. کره در دیدار قبلی ژاپن را شکست داده بود.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ترکمنستان گفت: ما سرویس خوب زدیم و روی اشتباهات قطر بازی را بردیم.

منصور جزیده پس از پیروزی سه بر صفر تیم والیبال نوجوانان ترکمنستان مقابل قطر، اظهار کرد: ما نقطه قوت نداریم و از روی ضعیف بودن تیم قطر بود که بازی را بردیم! ما آنها را آنالیز کرده بودیم، یکی دو نفر از بازیکنان‌شان در دریافت ضعیف‌بودند. ما سرویس خوب زدیم و بخاطر اشتباهات آنها بازی را بردیم.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ترکمنستان ادامه داد: تیم ما زیاد قدرتمند نیست. من سه روز است که تیم ترکمنستان را در اختیار گرفتم. نقاط ضعف تیم تازه به دستم آمده و من امروز ترکیب تیم‌مان را شناختم.

سرمربی برزیلی تیم قطر هم بعد از شکست تیمش مقابل ترکمنستان گفت: بازیکنان ما بی‌تجربه هستند و بیشتر از ۱۰ اشتباه داشتند. ما تجربه نداشتیم و برای ما خیلی سخت است در این بازی‌ها بازی کنیم.

سرمربیان دو تیم والیبال نوجوانان کره‌جنوبی و چین پس از دیدار امروز تیم‌شان صحبت‌هایی را انجام دادند.

دو دونگ یک، سرمربی تیم والیبال نوجوانان کره‌جنوبی پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل چین، اظهارداشت: تیم ما امروز در دریافت خیلی خوب بود و خوب بازی کرد. در دوران آماده‌سازی بری مسابقات، ما باتیم‌هایی در سطح حرفه‌ای مدارس کره جنوبی بازی کردیم.

وی راجع‌به عملکرد تیم ایران در مسابقات گفت: ایران قبل از این بازی‌ها به کره آمد و یک بازی دوستانه با مابرگزار کرد که این دیدار ۲ بر ۲ مساوی شد. ایران تیم خوبی است و باید منتظر باشیم و ببینیم که چه عملکردی ازخود به نمایش می‌گذارد.

همچنین، دینگ مینگیلو، سرمربی تیم چین هم بعد از این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: ما تلاش می‌کنیم همهتوانایی خودمان را به کار بگیریم، اما مقابل کره‌جنوبی اشتباهات فردی باعث شکست ما شد. تلاش می‌کنیم کهجایگاه خودمان را در ادامه بازی‌ها به دست بیاوریم. ما یکی از شانس‌های رسیدن به مسابقات جهانی هستیم.

انتهای پیام


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.