کد خبر : 1266
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 تیر 1393 - 3:55

تسویه حساب شخصی عامل سرقت اینترنتی در تبریز

تسویه حساب شخصی عامل سرقت اینترنتی در تبریز

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی گفت: فردی که به جهت تسویه حساب شخصی اقدام به برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب بانکی می‌کرد شناسایی و در تبریز دستگیر شد.

 محمد قاسملو ظهر امروز در تشریح این خبر اظهار کرد: چندی پیش در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه از حساب وی مبلغی به صورت اینترنتی و غیرمجاز برداشت شده است؛ موضوع جهت رسیدگی در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص گردید برداشت‌های غیرمجاز بصورت پرداخت قبض برق، گاز و خرید شارژ است و در تحقیقات بعدی مالک صاحب امتیاز قبوض برق و گاز شناسایی و به این پلیس دعوت شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: فرد احضار شده در اظهارات خود بیان کرد یکی از دوستانش مبالغی به وی مقروض بوده و چندی پیش پیشنهاد داده به عوض بدهی، می‌تواند قبض‌های وی را پرداخت نماید و وی (فرد احضار شده) نیز قبوض مذکور را در اختیار او قرار داده و وی نیز اقدام به پرداخت آنها کرده و در ادامه تحقیقات مشخص شد مقادیری از برداشت‌های انجام گرفته شده بصورت خرید شارژ است که مالک سیم کارت خریداری کننده شارژ استعلام و مشخص گردید فرد مقروض به مالک قبوض است.
وی در ادامه بیان داشت: متهم ردیف اول مدتی از محل سکونت متواری بود ولی با شگردهای پلیسی و اقدامات فنی، دستگیر و به اتهام وارده اعتراف و بیان کرد که به دلیل مشکلی که با شاکی داشته، اقدام به این ‌کار نموده و قصد تسویه حساب شخصی با شاکی را داشته است.
رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی در پایان با بیان اینکه پرونده به دادسرا ارسال شد و برای متهم قرار صادر و جهت سیر مراحل اداری در اختیار دادسرا قرار گرفت، خاطر نشان کرد: همشهریان حتی‌الامکان سعی کنند اقدامات بانکی خود را از طریق کارت بانکی خود انجام داده و از اعتماد بی‌جا به افراد دیگر خودداری کنند و به یاد داشته باشند افرادی معدود قصد سوء استفاده از اعتماد شما را داشته و به جهت رسیدن به مقاصد اقتصادی شوم خود، افراد را درگیر کارهای خود می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.