کد خبر : 1651
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مهر 1393 - 15:09

تک امتیاز ماشین سازی در گام نخست

تک امتیاز ماشین سازی در گام نخست

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در هفته اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور مقابل تیم صنعت نوین آبادان به تساوی دست یافت.

دیدار بین دو تیم ماشین سازی تبریز و صنعت نوین آبادان که در ورزشکاه تختی تبریز (باغشمال) برگزار گردید نهایتا با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید. هر دو گل تیم فوتبال ماشین سازی را در این دیدار یونس قاسمی به ثمر رساند.

نیمه اول این دیدار علی رغم برتری محسوس ماشین سازی بدون گل به اتمام رسید تا هردوتیم به  نیمه دوم بازی چشم داشته باشند.
از ابتدای نیمه دوم بازیکنان ماشین سازی نفوذ به دفاع حریف را در دستورکار خود قرار داده بودند که از همین روش صاحب موقعیت هایی شدند.
اولین گل دیدار نیز با سانتر از کنار زمین و ضربه زمینی و دقیق یونس قاسمی در دقیقه ۵۱ به ثمر رسید. درست یک دقیقه پس از این گل بازیکنان صنعت آبادان در حالی گل مساوی را به ثمر رساندند که دروازه بان شماره یک ماشین سازی به جهت مصدومیت نتوانست در مقابل ضربه سر مهاجم حریف عکس العملی مناسبی نشان دهد.
پیچ خوردن ساق پای دروازه بان ماشین سازی هنگام چرخش برای گرفتن توپ موجب مصدومیت وی شد و همین سبب شد تا ضربه سر آرام بازیکن حریف وارد دروازه ماشین سازی شده و بازی به تساوی کشیده شود.
پس از این صحنه کادر فنی ماشین سازی به ناچار دروازه بان مصدوم ماشین سازی را تعویض کردند.
در ادامه دیدار بازیکنان ماشین سازی گستره حملات خود را بیشتر کردند و در دقیقه ۸۵ بازی مجددا یونس قاسمی اینبار با ضربه سر گل دوم ماشین سازی را به ثمر رساند.
شادی بازیکنان ماشین سازی دیری نپایید چرا که درست یک دقیقه بعد بازیکنان تیم صنعت نوین آبادان از غفلت بازیکنان ماشین سازی به جهت گلزنی سود جسته و مهاجم این تیم با استفاده از توپ بادآورده ای از پشت دفاع حریف شوت زمینی را به جهت مخالفی که دروازه بان ماشین سازی حضور داشت ارسال کرد و بازی را مجددا به تساوی کشاند.
وقت قانونی این دیدار با حملات ماشین سازی و گاها ضدحملات صنعت نفت با تساوی ۲-۲ به اتمام رسید و داور دیدار برای نیمه دوم  پنج دقیقه وقت اضافه تعیین کرد.
در این پنج دقیقه بازیکنان ماشین سازی چندین موقعیت بسیار عالی برای گلزنی خلق کردند که هیچکدام به گل تبدیل نشد و در مقابل تیم صنعت نوین آبادان تنها توانست در یک ضد حمله توپی را از کنار دروازه تیم ماشین سازی به صورت خطرناکی به بیرون ارسال کند تا نهایتا بازی با نتیجه مساوی ۲-۲ به اتمام برسد.

حضور گسترده هواداران و نیز حضور برخی مسئولان از حاشیه های قابل ذکر این دیدار بود. نزدیک به بیش از سه هزار نفر از هواداران تیم قدیمی ماشین سازی تبریز برای تماشای این دیدار در ورزشگاه پیر باغشمال  حضور یافته بودند و پس از اتمام دیدار با شعارهای “عیبی یوخ” بازیکنان تیم را به بازی های بعدی مصمم تر ساختند.

اسامی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز:
توحید ولایتی، غلامرضا داودوندی، فرزاد یوسفی، توحید قوجائی، مسعود باغ آبادی، علی محمدی، پرویز رزمی، جعفر برزگر (تعویض با بهنام احسانی)، صابر حقی، ناصر عبدی (تعویض با رضا کاظمی)، یونس قاسمی

سرمربی: غلامرضا باغ آبادی، سرپرست: سید محمد علوی

عبدالحسین باستان قضاوت این دیدار را بر عهده داشت. وی در این دیدار سجاد برخورداری، پیمان قدیمی و محمد سرافراز را از تیم صنعت نوین آبادان و علی محمدی را از ماشین سازی با کارت زرد جریمه کرد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.