کد خبر : 174
تاریخ انتشار : شنبه 22 تیر 1392 - 7:56

آگهی انتخابات هئیت فوتبال آذربایجان شرقی تا دو روز دیگر منتشر می شود

آگهی انتخابات هئیت فوتبال آذربایجان شرقی تا دو روز دیگر منتشر می شود

آی نیوز: معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از انتشار فراخوان آگهی برگزاری انتخابات هیئت فوتبال آذربایجان شرقی طی دو روز آینده خبر داد.

 

اکبر فرج الهی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری آی نیوز اظهار داشت: با توجه به اتمام دوره چهارساله فعالیت هئیت فوتبال آذربایجان شرقی با استعلامی که از فدراسیون فوتبال به عمل آمد با ابلاغ فدراسیون فوتبال  طی دو روز آینده آگهی فراخوان انتخابات هئیت فوتبال آذربایجان شرقی در روزنامه های محلی و همپنین محل اداره کل ورزش و جوانان انتشار خواهد یافت.

لازم به یاد آوری است با توجه به اینکه در تبصره ۲ ماده هفت اساسنامه هیئت فوتبال تصریح شده است که اداره کل ورزش و جوانان موظف است ۴۵ روز قبل از برگزاری انتخابات مراتب را از طریق روزنامه های محلی و نیز آگهی نصب شده در اداره کل ورزش و جوانان به اطلاع عموم برساند پیش بینی می شود با انتشار آگهی این انتخابات طی دو روز آینده، انتخابات هیئت فوتبال تا دهم شهریور ماه برگزار گردد.

بر اساس آیین نامه هیئت های ورزشی انتخاب رئیس هئیت فوتبال از میان نامزدهایی خواهد بود که فرم مخصوص را از اداره کل ورزش و جوانان دریافت کرده و پس از تکمیل در موعد مقرر به اداره کل ورزش و جوانان تسلیم کرده باشند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.