کد خبر : 1919
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1393 - 10:05

قاتل نامرئی جان زن و مرد تبریزی را گرفت

قاتل نامرئی جان زن و مرد تبریزی را گرفت

 

 

 

نشت گاز مونوکسید کربن ناشی از استفاده آب گرمکن در داخل حمام جان زوج سالمند تبریزی را گرفت.

 

حبیب حسینقلی‌زاده اظهار داشت: زن ۶۳ و مرد ۷۲ ساله شب گذشته در اثر استنشاق گاز منوکسید کربن جان خود را از دست دادند.

وی این دو نفر را ساکن منطقه منجم تبریز اعلام کرد و افزود: نشت گاز ناشی از آب گرمکن داخل حمام علت اصلی مرگ بوده است.

حسینقلی‌زاده با اشاره به اینکه هموطنان نسبت به این عامل خطرناک حساس بوده و موارد ایمنی را مورد توجه قرار دهند، اضافه کرد: بیشتر افراد از خطرات گاز مونوکسید کربن (co) آگاهی لازم را ندارند و به همین دلیل همه ساله با آغاز فصل سرما تعدادی بر اثر مسمومیت با این گاز جان خود را از دست می‌دهند.

مدیر روابط عمومی اورژانس آذربایجان شرقی یادآور شد: مسمومیت با گاز مونواکسید کربن علایمی شبیه به سرماخوردگی دارد و فرد را دچار آب ریزش بینی، سردرد و سوزش چشم می‌کند و مردم باید دقت کنند که اگر در یک زمان چند نفر در داخل یک محیط بسته دچار این علایم شوند به احتمال زیاد دچار گازگرفتگی شده‌اند.

همچنین در ادامه حسینقلی‌زاده از واژگونی وانت در محور تبریز‌ ـ آذرشهر خبر داد و گفت: این حادثه جان دو نفر را گرفت و ۲ نفر دیگر را راهی بیمارستان کرد.

مدیر روابط عمومی اورژانس آذربایجان شرقی اظهار داشت: این سانحه رانندگی در جاده تبریز-آذرشهر، نرسیده به شهرک صنعتی شهید رجائی اتفاق افتاد و برای انتقال مصدومین حادثه پایگاه فوریت‌های پزشکی اورژانس ۲۱۴ و ۲۱۶ پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی مصدومان را به بیمارستان امام رضا(ع) انتقال دادند.

وی از رانندگان عبوری خواست در صورت بروز حادثه‌ای در سطح جاده، در منتهی‌الیه سمت راست جاده توقف کنند و سپس به بررسی صحنه حادثه پرداخته و مراتب را به مراجع ذیربط اعم از پلیس ۱۱۰ و ۱۱۵ گزارش دهند.

حسینقلی‌زاده تاکید کرد: حین بروز تصادف، به جای فیلم گرفتن و تجمع، راه را برای عبور خودروهای امدادی باز کنند چرا که حضور همیشگی مردم و رانندگان در حال عبور به منظور تماشای صحنه تصادف، مانع از امدادرسانی سریع و به موقع خودروهای امدادی به مصدومین شده و تلفات جاده‌ای را دو چندان می‌کند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.