کد خبر : 2101
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 بهمن 1393 - 8:00

دکترفرهنگی: دولت قفل مسکن را می‌تواند با لایحه‌ای باز کند

دکترفرهنگی: دولت قفل مسکن را می‌تواند با لایحه‌ای باز کند

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دولت لایحه‌ای را برای رفع ایرادات قانون توسعه مسکن به مجلس ارائه دهد.

محمدحسین فرهنگی با اشاره به اینکه دولت ایراداتی به نحوه تنظیم قانون توسعه مسکن دارد، اظهار داشت: این قانون که مبنای آغاز طرح مسکن مهر بود و راهکارهایی نیز برای تامین زمین مورد نیاز تدبیر شده بود که دولت برای حل این موضوع می‌تواند لایحه‌ای ارائه کند.
وی تاکید کرد: با این اقدام می‌توان تصدی‌گری را کاهش و وزنه‌های حمایتی را بیشتر کرد چرا که دولت باید برای حمایت از تامین نیاز مسکن خانوارها اقدام و سیاست‌های هم راستا با این اصل را به خاطر جوان بودن جمعیت کشور تداوم بخشد.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس در ارزیابی خود از وضعیت تامین مسکن خانوارهای ایرانی تصریح کرد: در حال حاضر تامین زمین مورد نیاز مسکن و هزینه‌های مربوط به آن بخش قابل توجهی از بهای تمام شده مسکن را به خود اختصاص می‌دهد و در سنوات گذشته با استفاده از تسهیلات بخشی از هزینه‌های مسکن خانوارها تامین می‌شد که خود این موضوع مبنی بر اینکه آیا با این راهکار می‌توان به این نیاز اساسی پاسخگو بود یا نه جای تامل دارد.
وی یادآور شد: تامین مسکن خانوارها فرابخشی بود و تمام بخش‌ها و مجموعه‌های مربوطه باید آستین‌ها را برای تامین و فراهم آوردن اولیه آن برای خانواده‌ها بالا بزنند و مطمئن باشند که با برآوردن شدن این نیاز اساسی موضوع خانواده و تحکیم آن نیز قوت دو چندان می‌گیرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.