کد خبر : 2936
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1394 - 19:08

پیشکسوت ماشین: برای حضور تیم قوی در لیگ یک باید از همین الان شروع کنیم

پیشکسوت ماشین: برای حضور تیم قوی در لیگ یک باید از همین الان شروع کنیم

پیشکسوت تیم ماشین سازی تبریز گفت: برای حضور یک تیم قوی در لیگ دسته یک فوتبال از همین امروز باید به فکر باشیم.

 

مهندس مجید اقدم با اشاره به تصمیم مدیریت کلان شهر و استان در خصوص انتقال مالکیت تیم ماشین سازی به شهرداری تبریز گفت: ماشین سازی برند فوتبال تبریز و آذربایجان می باشد و تصمیم مدیریتی دکتر نجفی مبنی بر حمایت از این تیم ریشه دار نشان از نگاه بلند نظرانه این مدیر دارد.

 

پیشکسوت تیم ماشین سازی تبریز گفت: دکتر نجفی در طول دو دهه اخیر از حامیان اصلی فوتبال استان بوده است که ثمره حمایت های وی در فوتبال استان مشهود است.

 

وی با اشاره به تصمیم شهردار و شورای شهر تبریز در خصوص تصمیم به انتقال مالکیت تیم ماشین سازی به شهرداری تبریز گفت: باید از شهردار خوش فکر و شورائیان مردم مدار که با تصمیم خود قدیمی ترین تیم استان و شناسنامه فوتبال تبریز را به آرامش رساندند تقدیر کنم.

 

اقدم همچنین با تاکید بر تسریع در اجرای مصوبه شورای سازمان ورزش در خصوص لیگ یکی شدن ماشین سازی و ضرورت شروع تمرینات این تیم برای حضور در لیگ دسته یک افزود: اعضای شورای سازمان ورزش شهرداری تبریز با یک تصمیم بجا و منطقی تصمیم به حضور تیم ماشین سازی در لیگ یک گرفتند که این تصمیم و مصوبه آنان باید هرچه زودتر اجرایی شود تا بیش از این زمان از دست ندهیم. زیرا تیم های دیگر دسته یکی در حال آماده شدن برای حضور در ماراتن دسته یک هستند.

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در بیست سال اخیر دکتر نجفی در هر مقامی که بوده است از تمامی تیم های فوتبال حمایت کرده است گفت: هواداران و قاطبه فوتبالدوستان از شهردار محبوب شهر خود ممنون هستند و هیچوقت تلاشهای این مرد بزرگ را از یاد نخواهند برد، همچنانکه تبریز وارسته ها و قاسم خان ها را فراموش نکرده است.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.